کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9308 | مشاهده و دانلود: 748392024 | آخرین بروزرسانی: 1403/04/25 | اعضاء: 317710 | نظرات: 37942
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
🖤ایام شهادت اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران باوفایش تسلیت باد🖤

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

بازی Floppy Knights تا 18 جولای رایگان در فروشگاه Epic Games

بازی‌ های رایگان فروشگاه Epic Games دوباره برگشتند و این بار بازی Floppy Knights به صورت رایگان در دسترس قرار گرفت.

این بازی ترکیبی از مبارزه تاکتیکی و ساختن دسته کارت است که در آن با هیولاها در ماموریت‌ های مبارزه مبتنی بر شبکه مبارزه می‌کنید. هر واحد هنگام بازی روی صفحه مجموعه‌ای از کارت‌ ها را دریافت می‌کند که به شما امکان می‌دهد از بین اقداماتی مانند حرکت، حمله یا حتی حرکات ویژه مانند درمان انتخاب کنید. شما در نقش یک مخترع جوان با یک بازوی روباتیک مجهز به هوش مصنوعی بازی می‌کنید.

 

بازی Floppy Knights تا 18 جولای رایگان در فروشگاه Epic Games

 

پس از پایان زمان رایگان بازی Floppy Knights در ۱۸ جولای، بازی‌ های Arcade Paradise و Maid of Sker در همان روز جدید ترین بازی‌ های رایگان خواهند بود.

 

باندل‌ های Humble

در ادامه، به دو باندل بازی جدیدی که Humble این هفته معرفی کرد نگاهی می‌اندازیم. اول از همه، باندل Flash Back Classics است که Super Meat Boy و VVVVVV را در سطح ابتدایی ۱ دلاری ارائه می‌دهد.

پرداخت ۵ دلار همچنین نسخه‌ هایی از The Last Stand Legacy Collection، Worms WMD، Super Fancy Pants Adventure و Epic Battle Fantasy Collection را برای شما به ارمغان می‌آورد. در نهایت، اگر هزینه کامل باندل یعنی ۱۵ دلار را پرداخت کنید، Strike Force Heroes و Submachine: Legacy به آن اضافه می‌شوند.

Humble همچنین این هفته باندل Summer Sims 2 را معرفی کرد که شامل TransOcean: The Shipping Company و Construction Simulator (2015) Deluxe به قیمت ۵ دلار است.

ABRISS - build to Destroy و Bus Simulator 18 با پرداخت ۱۰ دلار به لیست اضافه می‌شوند که شامل شش بسته الحاقی برای بازی دوم نیز می‌شود. پرداخت حداقل ۲۰ دلار همچنین Bus Simulator 21 Next Stop و Firefighting Simulator - The Squad را برای شما به ارمغان می‌آورد. در نهایت، Construction Simulator و ارتقاء Gold برای Bus Sim 21 به عنوان بخشی از سطح نهایی ۲۵ دلاری ارائه می‌شوند.

 

تخفیف‌ های بزرگ

در حالی که فروش تابستانی استیم به پایان رسیده است، تعداد زیادی از ناشران و توسعه‌ دهندگان مستقل این آخر هفته تبلیغات بزرگی را برای عناوین خود آغاز کرده‌اند. این شامل فروش فرنچایز Dragon Ball، فروش ناشر Aspyr، عناوین مستقل برنده جوایز و موارد دیگر می‌شود. با این موارد و موارد دیگر، لیست منتخب ما از معاملات بزرگ را در زیر بررسی کنید:

همانطور که در نظر داشته باشید، در دسترس بودن و قیمت برخی معاملات ممکن است بسته به منطقه متفاوت باشد.

این همه برای انتخاب ما از معاملات بازی‌ های رایانه‌ای این آخر هفته بود، و امیدواریم که برخی از شما به اندازه کافی بر خود کنترلی داشته باشید که به اضافه کردن بازی‌ های جدید به لیست همیشه در حال رشد خود ادامه ندهید.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 50521 گروه خبری: اخبار بازی و سرگرمی منبع خبر: سافت گذر تاریخ خبر: 1403/04/24 تعداد مشاهده: 321
کلید واژه ها: , ,
سافت گذر